Sezonun ilk yarışı olan Fatih Grand Prix sonrasında açıkladığımız gibi, Angel Yachts Racing Team 2010 sezonunda yarışmayacak. Sadece ilk iki yarışa gireceğiz. Geçtiğimiz hafta sonu 2010 sezonunun ikinci yarışı olan Moda Grand Prix vardı ve bu yarış bizim 2010 sezonundaki son yarışımız oldu. 2010 sezonunda başka yarışa girmeyecek ve Angel Yachts’ın yeni yatırımlarıyla ilgileneceğiz. Hedefimiz […]
Yeni modelimiz Angel Baby, test sürüşünü başarıyla tamamladı. Angel Baby’i küçük ve kullanışlı bir tekne arayanlar için tasarladık. 9.20 m. uzunluğunda, 3.15 m. genişliğindeki Angel Baby, 315 hp dizel Yanmar motoruyla saatte 25 milin üzerinde azami sürate çıkarken, seyir hızı 18 milin üzerinde. Angel Baby, küçük bir tekne olmasına rağmen başaltındaki master kabini, çift kişilik […]
Dünya Offshore 225 Şampiyonası’nda 2010 sezonu geçtiğimiz hafta sonu düzenlenen Haliç Grand Prix ile İstanbul’da başladı. Offshore yarışlarına katılmaya 2009 sezonunda başlamış ve sezonun son dört yarışında kendimizi denemiştik. Angel Yachts olarak, biz bu şampiyonada başarı göstereceğimize inanıyoruz. Elbette ki böylesi zorlu şampiyonalarda kısa vadede büyük başarılar beklemek hayalcilik olur. Angel Yachts, bir yarış takımından […]
Şubat 2010 tarihli Forbes Life dergisinde ünlü İş Adamı Abramoviç’in müşterimiz olması ele alındı. Formula 1’in patronu Ecclstone’dan Koç Holding’in patronu Mustafa Koç’a birçok iş adamı süperyatlarını Tuzla’da yaptırınca, ingiliz futbol kulübü Chelsea’nin sahibi Abramoviç de bizim tersanalerimizden birinin, Angel Yachts’ınkapısını 82 metrelik bir motoryat için çaldı sonunda.
Angel Yachts kalitesi yayılmaya devam ediyor. Angel Yachts ve Comovai Yachts arasında hafta başında imzalanan sözleşmeye göre, Angel Yachts’ın Supersport ve Classic kalıpları bundan sonra Comovai Yachts’a da hizmet verecek. Angel Yachts’ın marka imajı kullanıcılara, üretim kalitesi de sektördeki girişimcilere güven vermeye devam ediyor. Comovai’ye özel, private label olarak üretilecek olan Angel modelleri 2010 başından […]
Dünya Offshore 225 Şampiyonası’daki ilk sezonumuzu Mersin yarışıyla tamamladık. 2009 sezonunda sadece 4 yarışa girerek kendimizi denedik, neler yapabileceğimizi gördük. Angel Yachts Racing Team, 2010’dan itibaren tam sezon yarışmaya başlayacak. Hedefimiz 2010 ve 2011 sezonlarında Argo marka tekneyle yarışıp bol bol tecrübe kazanmak ve 2012 sezonunda kendi teknemizi üreterek şampiyonluk için mücadele vermek. Başaracağımıza inanıyoruz.
Dünya Offshore 225 Şampiyonası’na 26 – 27 Eylül’de düzenlenen Adana Grand Prix ile devam ettik. Bu yarışı da tamamlamayı başaran takımımız, sezonun son yarışı olan Mersin Grand Prix için hazır.
Hürriyet gazetesinin Çukurova-Gap ekinde 26.09.2012 sayısında Offshore 225 Adana ayağı hakkındaki haberde takımımızdan da bahsetti. Yarışmaya katılan diğer tekneler şöyle: “88 Stihl, 4 Miele, 89 Viking, 3 Beşiktaş 1903, 2 YKM Sport, 34 Franke, 67 Sıf JCB, 17 Angel Yachts, 22 YKM Sport”.
Dünya Offshore 225 Şampiyonası’na tüm hızımızla devam ediyoruz. 8 – 9 Ağustos’ta düzenlenen İstanbul Moda Grand Prix’de kürsüye çıkamasak da, gelecek vaat eden takımımız, kürsüde bir jestle karşılaştı. Bir önceki yarış olan Van Grand Prix’de çekilen bir fotoğrafımızın Powerboats & Yachts dergisinin kapağı şeklinde tasarlanmasıyla hazırlanan tabloyu Sn. Emre Güler’den teslim aldık. Güzel jest […]
Offshore macerası başladı! Angel Yachts Racing Team adıyla karadan suya indiğimiz ilk organizasyon, Dünya Offshore 225 Şampiyonası’nın Van Grand Prix’si oldu. Daha önce tuzlu suda denediğimiz teknemizle, yüksek rakımda ve sodalı & tatlı suda ilk yarışmamıza rağmen dördüncü olarak büyük bir başarıya imza attık. Görünen o ki, biz bu işi başaracağız.
Yacht Türkiye Haziran 2009 sayılı yayınında kurucumuz Cengiz Şıklaroğu ve Şirketimiz hakkında genel bir makale yayınladı. TRABZON’DA 1863’te Ali Bahadır tarafından kurulan Bahadır Tersanesi, 1864’ten 1872’ye kadar İngiltere’deki Maudslay Sons ve Elelds tezgâhlarında yapılan Suhulet Arabalı Vapuru’nun inşasında taşeron olarak hizmet verir. Tersanenin ürettiği tekne sayısı hakkında net bir bilgi olmamakla birlikte Gürcistan, Türkiye, Kafkasya […]
Dünyanın en heyecanlı motorsporları organizasyonlarından biri olan offshore yarışları, Dünya Offshore Şampiyonası’nın bir parçası olarak Türkiye’de 2008 yılında başladı. En elit motorsporu disiplinlerinden biri olan offshore yarışları, tüm dünyada büyük seyirci ve sponsor ilgisi topluyor. Bir tekne üreticisi olarak, üstelik Türkiye Drag Şampiyonası başta olmak üzere birçok motorsporları organizasyonunda yıllarca yarışmış ekibimizle, böylesi bir organizasyondan […]
İlk fuarımıza katıldık. 14 – 22 Şubat arasında CNR Fuar Merkezi’nde düzenlenen Boat Show fuarındaydık. Dünya Offshore 225 Şampiyonası’nın şampiyonu Stihl’in teknesi ve Angel Supersport modelimizle fuarın sporcu stantlarından biriydik. Angel Supersport modelimiz düşündüğümüz gibi çok ilgi gördü. Aldığımız övgüler, önümüzdeki yıl diğer modellerimizle daha geniş bir stant kurmaya karar vermemizi sağladı. Standımızda bir offshore […]
Angel Yachts, yurtdışı yatırımlarını geliştirmeye devam ediyor. İhracatlarımız devam ederken, bir yandan da yeni yatırım ve çözüm ortaklıkları kuruyoruz. Green Island Yat Kulübü’nün sahibi Sergey Gmira ile yeni projelere başlamak üzere el sıkıştık. Angel Yachts kabukları artık farklı markalarla, yurtdışı piyasasında.
Naviga dergisi Ekim 2008 sayısında Angel Supersport tanıtımının yer aldığı bir haber yayınladı. Küçük Sürpriz Kompozit malzemelerden üretilen Angel Super Sport, opsiyon motor seçenekleri ve lacivert, bordo ve gold renk seçenekleriyle satışa sunuluyor. Teknede başaltında bir adet kamara, bir adet kuzine ve elektrikli marin tuvalet var. Elektrikli ırgat, platform altı merdiven platform duşu, motor ve […]
Angel Yachts’dan bir Mart eseri daha geliyor: Angel Classic. 2006 yılında suya inen Angel Supersport’un ardından, yepyeni bir üstü açık modeli daha bugün başarıyla suya indirmiş olmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Önceki modelimiz Angel Supersport, klasik otomobil edasında bir sürat teknesi. Angel Classic ise performans olarak Supersport’a kafa tutmayı düşünmeyen, fakat görsel zevki daha farklı olan […]
Kalıp çalışmalarına 2005 yılında başladığımız modelimiz Angel Supersport, 20 Mart 2006 günü doğdu. Angel Supersport, 260 hp Mercruiser benzinli motorun verdiği güçle saatte 28 milin üzerine çıkıyor. Teknemiz bir klasik otomobili andıran hatları, kromajları ve iroko ahşap işçiliğiyle eşsiz güzellikte bir model oldu. Bugün ilk kez suya inen modelimizden tam beklediğimiz performansı aldık. Angel Supersport, […]
Kalıp çalışmalarına 2005 yılında başladığımız mini lobster modelimizden aldığımız ilk ürünü suya indirmeyi başardık: Angel Family. 15 metrelik abisinden 4 metre daha kısa olan Angel Family, 10.40 m. boyunda, 3.15 m. genişliğinde. İki kamarasında bir adet çift kişilik, bir adet tek kişilik yatak bulunan modelimiz, 315 hp dizel Yanmar motoruyla 25 mil azami sürate çıkarken, […]
Angel Lobster 15’i gururla piyasaya sunuyoruz. 12 kişilik yolcu kapasitesi bulunan Angel Lobster 15’in içinde, iki adet çift kişilik, bir adet tek kişilik yatak mevcut. 14.90 m. uzunluğunda, 4.65 m. genişliğindeki modelimiz iki adet 440 hp dizel Yanmar motorla saatte 25 milden fazla azami sürate ulaşırken, seyir hızı da 18 milin üzerinde. Angel Lobster 15, […]
Şirket-i Hayriye 1859 yılında kuruldu ve boğazda yolcu taşımaya başladı. Kalabalıklaşan İstanbul’da insanlar boğazı gerek kayıklarla, gerek Şirket-i Hayriye vapurlarıyla geçiyorlardı ama atları, arabaları, askeri teçhizatları boğazda karşıya geçirecek pratik bir vapur modeli yoktu. 1869 yılında Şirket-i Hayriye’nin başına geçen Hüseyin Haki Efendi, bu duruma bir çözüm getirmeye kararlıydı. Arkadaşları İskender Efendi ve Mehmet Usta […]