Yacht Life & Travel, Offshore 225 Birinciliğimizden ve Dr. Angel Cosmetics Markamız Hakkında Yazı Yayınladı

Yacht Life & Travel dergisinin Aralık 2012 sayısında Offshore 225 final yarışındaki birinciliğimiz ve Dr. Angel Cosmetics adlı markamız hakkında yazı yayınlandı.

Birincilik kürsüsüne çıkan isim ise sezon boyunca podyum için hayli mücadele veren Angel Yachts takımı oldu ve Cengiz Şıklaroğlu-Uğur Yelken’in pilotajındaki tekne birincilik kupasıyla sezonu kapamış oldu.

Angel Yachs’tan Yeni Yatırımlar
Kuruluşu çok eski tarihlere dayanan Angel Yachts, 2011 yılında 5 milyon Euro sermaye ile kozmetik sektörüne adım atıyor. Üretimi Türkiye’de gerçekleşen markanın ürün gamı da bir hayli zengin. Saç bakımı, kaş ve kirpik bakımı, el, yüz ve vücut bakımına yönelik kremler, spreyler, cilt maskeleri, doğal ürünler, banyo köpük ve tuzu gibi banyo ürünleri, doğal yağlardan üretilmiş masaj yağları markanın ürünlerinden sadece bir kaçı.Dr. Angel Cosmetics’in Genel Müdürü Faruk Yar, “Dr. Angel Cosmetics, bir dermokozmetik markası.. Renkli kozmetiğe girmeyi şimdilik düşünmüyoruz. 0 nedenle ürünlerimizin büyük çoğunluğu çeşitli endikasyonlara yönelik, tedaviye destek verecek ürünlerden meydana geliyor. Bunlar arasında saç bakımı, kaş ve kirpik bakımı, el, yüz ve vücut bakımına yönelik kremler, spreyler, cilt maskeleri, doğal ürünler, banyo köpük ve tuzu gibi banyo ürünleri, doğal yağlardan üretilmiş masaj yağları ve mumlarının yanı sıra çok başarılı bir genital bakım serimiz bulunuyor. Elimizdeki 100 küsür formülün 72 tanesini akti f olarak üretip piyasaya sürmüş durumdayız. Soğuk havanın etkilerini minimuma indirmek için formüle ettiğimiz muhteşem bir soğuk önleyici kremimi z de mevcut” sözleriyle ürün gamını anlatıyor. Dağıtımını sadece eczane kanalından yürütmeyi planlayan markanın dikkat eken ürünü ise kuşkusuz son dönemde kullanımı bir hayli yaygınlaşan Argan Yağı. Yüzde 100 Doğal Argan Yağı, Argan Yag1 özlü şampuan, saç kremi ve yüz maskesi şimdiden favori olacak çeşitlerinden. Markanın ürünlerini satışını eczanede yapmak istemelerinin sebebi ise Türkiye’nin sosyokültürel yapısı gereği, eczaneler halkın en yakın sağlık danışmanı olmaya devam etmesinden kaynaklanıyor. Eczacıların sahip oldukları farmakoloji bilgisi sayesinde raftaki ürünü tüketiciye en iyi şekilde tarif edebiliyor. Aynca ürünlerin sağlık sorunlarına çözüm üretmesi açısından eczanelerde sunulmasına önem veriliyor. Eczanelerin yanı sıra, sadece güvenilir e-ticaret sitelerinde ürünleri bulmak mümkün.

Formülün Sırrı

Ürünlerin bir kısmının formüllerini kendi mühendislerimiz geliştirirken, bir kısmının formülünü ise Fransa, Hollanda ve ABD’den satın alınmış. Tüm ürünlerinin üretimi ise Türkiye’de bulunan anlalalı fabrikalarda sağlanıyor ve uluslararası standartlara uygun olarak üretiliyor. Yar, “Türkiye’de başarılı, rekabetçi dermokozmetik ürünler geliştirilebileceğine inanıyoruz. Ürünlerimiz piyasaya çıktığından beri eczaneler ve son tüketici tarafından çok olumlu karşılandı. Bu da bizim inancımızı pekiştirdi. Hedefimiz Dr. Angel markası ile ürettiğimiz ürünleri Türkiye piyasası ile birlikte Orta Doğu pazarına da yaymak” sözleriyle hedefini anlatıyor. Yeni bir firma olması sebebiyle güçlü bir ihracat ayagı bulunmadığını kaydeden Yar, şimdilik İsrail, Ürdun ve Yunanistan’a ihracat yaptıklarını açıklıyor. Katıldıkları yurtdışı fuarlarından olumlu dönüşler aldıklarını ve görüşmelere devam ettiklerini belirtiyor.

Tıbbi Çözüm Ekibi

Markanın kurulmasıyla birlikte güçlü ve kapsamlı bir tüketici ilişkileri oluşturduklanı belirten Yar, bu oluşum ile çeşitli soru ve önerilere hızlı ve etkin bir biçimde karşılık verebildiklerini belirtiyor. Ayrıca eğitimli ve konusunda deneyim sahibi bir saha kadrosu, tıbbi tanıtım sorumluları ve estetiysenlerden oluşan ekibiyle çalıştıklarını ifade ediyor. Yar, ekibin çalışma alanlarını şu sözlerle anlatıyor. “Eczacılarımız ve doktorlarımız doğrudan diyalog esasına dayalı olarak faaliyet gösteren tıbbi tanıtım sorumlularımız reçete ve sipariş noktasında görev alırken, estetisyenlerimiz de eczanelerdeki ürünlerimizin tüketiciye detaylı olarak tanıtılması ve tavsiyesi konusunda eczanelere de destek veriyorlar. AR -GE, tasarım, üretim, tanıtım, satış ve pazarlama birimlerimizin tamamı kendi oluşumumuz içerisinde yer alıyor. Kısacası baştan sona kadar tamamen kendi öz kaynaklarımız ile faaliyet gösteren bir firmayız.”